Gadżety reklamowe to obecnie bardzo szeroka i zróżnicowana kategoria produktów. A specjaliści od marketingu nieustannie pracują nad włączeniem do niej nowych, jeszcze bardziej pomysłowych przedmiotów. Nie należy się zatem dziwić reklamodawcom, że mają oni coraz większy problem z wybraniem artykułów promujących ich działalność gospodarczą. Zastanawiają się jak znaleźć najbardziej trafne gadżety reklamowe, które najlepiej przysłużą się firmie. Po czym je poznać?
To jeden z nowszych pomysłów na gadżety reklamowe. Spersonalizowane produkty wręczane konkretnym osobom dla pokazania ich znaczenia dla rozwoju firmy lub wyrażenia szczególnej wdzięczności. Należą do nich chociażby przedmioty z wygrawerowanymi napisami, kubki z indywidualnie dobranymi hasłami przewodnimi czy biżuteria z dołączonym listem bądź dyplomem.
Reklama ma przypominać klientom o danej firmie, a zatem wręczane im gadżety powinny być możliwie często wykorzystywane. Stąd ogromna popularność kubków, długopisów czy kalendarzy. Jednak niektórzy reklamodawcy idą dalej i wybierają nowoczesne urządzenia. Przykładowo pen drive z firmowym logo to bardzo dobry gadżet reklamowy. Przenośne dyski pamięci są współcześnie przedmiotami wręcz codziennego użytku. Wręczając je klientom czy współpracownikom, zyskuje się pewność, że będą regularnie stykać się z nazwą lub logo podmiotu, który obdarował ich takim upominkiem. Same w sobie nie kosztują wiele, zwłaszcza jeżeli od razu zakupi się większą partię. To dobra inwestycja w reklamę.
Artykuł napisany we współpracy z producentem gadżetów reklamowych – Memorabbit.