Prowadząc sklep internetowy, w pierwszej kolejności powinniśmy zadbać o to, by towar, który wysyłamy do klienta był należycie zabezpieczony. Reklamacje z powodu uszkodzenia przesyłki to prawdopodobnie ostatnia rzecz, z którą chcemy mieć do czynienia. Trzeba więc pamiętać o tym, aby przede wszystkim owinąć wysyłany produkt w folię bąbelkową. Jest to szczególnie ważne w przypadku rzeczy ze szkła. Również elektronika jest bardzo podatna na uszkodzenia. Warto więc dodatkowo wyłożyć wnętrze paczki specjalnymi materiałami ochronnymi. Przydadzą się pianki, czy choćby zwykłe gazety. W przypadku tych drugich musimy mieć jednak świadomość, że całość może wyglądać mało profesjonalnie, dlatego najlepszym wyjściem będzie zakupienie materiałów ochronnych w specjalistycznych sklepach lub na https://zamosc.epaka.pl.

Odpowiedni karton jest ważny

Wybór odpowiedniego kartonu jest niezwykle istotnym, a często nieco lekceważonym elementem wysyłki. Najlepiej by był on w kształcie kwadratu, prostokąta, lub prostopadłościanu. Dobierzmy też jego rozmiar do rozmiaru wysyłanej rzeczy. Generalnie ważną zasadą jest, by opakowanie było możliwie jak najmniejsze względem wysyłanego przedmiotu. Wtedy ma on mniej miejsca, by przemieszczać się w środku. Kurier Poznań chętnie zabierze karton, który jest dobrze zabezpieczony, bo wtedy nie będzie musiał odpowiadać za ewentualne uszkodzenia. Reklamacja towaru to proces czasochłonny zarówno dla klienta, jak i samego sklepu internetowego. Dobrze jest więc odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę, by uniknąć problemów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

15 − 5 =