Biuro – jakie cechy powinno mieć?

Biuro – jakie cechy powinno mieć?
Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Najlepszy projekt biura zależy od Twojej firmy, Twoich pracowników i rodzaju wykonywanej pracy. Jeśli chcesz stworzyć środowisko pracy, które zmotywuje Twój zespół, weź pod uwagę te pięć czynników:

Przestrzeń 

Zastanów się, ile miejsca potrzebujesz, aby obsłużyć swoich obecnych pracowników, a także wszelkie plany rozbudowy. Czy potrzebujesz otwartego układu czy prywatnych biur? Czy wystarczy miejsca na przerwy lub strefy ciszy?

Oświetlenie

Idealnie byłoby, gdyby Twoje biuro miało dużo naturalnego światła. Jeśli tak nie jest, rozważ dodatkowe opcje oświetlenia, takie jak lampy zadaniowe i światła nad głową.

Izolacja akustyczna 

Hałas jest jednym z największych czynników rozpraszających w środowisku biurowym, dlatego ważne jest, aby utrzymać niski poziom dźwięku poprzez zastosowanie dźwiękoszczelnych szyb i drzwi, materiałów pochłaniających dźwięk w ścianach i sufitach, a nawet wykładzin dywanowych, które tłumią kroki.

Kontrola temperatury 

Większość ludzi czuje się komfortowo w temperaturze pomiędzy 20 do 22 stopni Celsjusza; w razie potrzeby należy ją odpowiednio dostosować. System kontroli temperatury z indywidualnymi sterownikami może pomóc w utrzymaniu komfortu przez cały dzień – zwłaszcza, jeśli niektórzy lubią chłodniej niż inni!

Komfort i ergonomia 

Krzesła biurowe powinny mieć możliwość regulacji wysokości i nachylenia; krzesła z kółkami są lepsze do poruszania się niż te bez kółek;

Jeśli poszukujesz odpowiedniego miejsca dla swojej firmy, to biura do wynajęcia Wrocław, jest miastem, w którym na pewno to osiągniesz.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*