Szkolenia dla pracowników – co jaki czas warto je przeprowadzać?

Szkolenia dla pracowników – co jaki czas warto je przeprowadzać?
Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Zatrudniając szeroką kadrę pracowniczą w swojej firmie, trzeba dbać o to, aby była gotowa prawidłowo wykonywać swoje obowiązki. Można to robić na wiele sposobów, ale zdecydowanie najskuteczniejszym jest przeprowadzanie różnorodnych szkoleń i kursów, które mają na celu podnieść kwalifikacje pracowników, jednocześnie dostarczyć im wielu informacji przydatnych w codziennych działaniach na rzecz przedsiębiorstwa. Niektóre z takich szkoleń, zwłaszcza dotyczących komunikacji wewnętrznej, warto organizować z pomocą podmiotów takich jak https://icomms.pl/, które zajmują się tym profesjonalnie. Z ich pomocą można m.in. zbudować dobrą strategię komunikacją w firmie. Należy pamiętać, że jednorazowe szkolenia często nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, dlatego zwykle lepiej jest przeprowadzać je częściej. Co jaki czas warto to robić?

Jak często organizować szkolenia dla kadry pracowniczej?

Jeżeli chodzi o typowe szkolenia na stanowiskach roboczych, to powinny one odbywać się nie rzadziej niż raz na 3 lata, natomiast te pierwsze w okresie pierwszych 12 miesięcy po przyjęciu do pracy. W przypadku wszelkich innych szkoleń, w tym tych dotyczących komunikacji wewnętrznej, nie ma żadnych ograniczeń określonych przez prawo, dlatego jako pracodawca można przeprowadzać je dowolnie. Z całą pewnością warto robić to przynajmniej raz w roku, ale jeszcze lepszym rozwiązaniem będzie organizacja szkoleń nawet co kilka miesięcy. Takie działanie da gwarancję, że wszelkie założenia przedstawiane na spotkaniach zostaną zapamiętane przez kadrę i wprowadzone na co dzień. Dzięki temu firma będzie w stanie funkcjonować znacznie efektywniej, a to przełoży się pozytywnie na jej ogólne wyniki.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*