W naszym kraju funkcjonuje wiele biur typu call center skoncentrowanych na telefonicznej obsłudze klientów. Pracownicy zatrudnieni w takich miejscach są odpowiedzialni za odbieranie połączeń, a także dzwonienie do wybranych osób. Najczęściej przedstawiają im ofertę produktową, przedłużają i zawierają umowy, przeprowadzają ankiety oraz przyjmują ewentualne reklamacje. Aby mogli swobodnie wykonywać swoje obowiązki, muszą mieć dostęp do szeregu rozmaitych narzędzi.
W biurach call center kluczową rolę odgrywają oczywiście profesjonalne słuchawki bt funkcjonujące w oparciu o bezprzewodową technologię Bluetooth. Są połączone z precyzyjnymi mikrofonami i gwarantują doskonałą jakość dźwięku bez konieczności użerania się z problematycznymi kablami. Drugą kategorię niezbędnych narzędzi stanowią komputery stacjonarne bądź laptopy z zainstalowanym oprogramowaniem służącym do automatycznego wybierania numerów, nagrywania rozmów, analizowania i raportowania oraz kompleksowego zarządzania relacjami z klientami. Wspomniane sprzęty powinny być wyposażone w monitor z powłoką matową, najnowszy system operacyjny, pojemną pamięć RAM, wydajny procesor i zaawansowany program antywirusowy. Pozostałe wymagane elementy to m.in. wygodne krzesła z regulacją wysokości, ergonomiczne biurka i ścianki działowe zapewniające operatorom komfort akustyczny.