Spotkania firmowe dotyczą przede wszystkim negocjacji finansowych i jest to główna dziedzina, na której powinni skupiać się jej przedstawiciele. Nie zmienia to faktu, że w czasie takich wydarzeń warto promować swoją markę. Pomocne w tym przypadku okażą się gadżety, które nie pozwolą zapomnieć o wizerunku firmy.
Wszystko zależy od sytuacji, ale ciekawym pomysłem jest urządzenie pomieszczenia zgodnie z barwami, które znajdują się w logo firmy. Nie zawsze będzie to wskazane, ale pozwoli zbudować odpowiedni klimat. Całość może być przyozdobiona firmowym logo w postaci baneru. Na spotkaniach biznesowych i imprezach pracowniczych uczestnicy mogą mieć jakieś elementy, które kojarzą się z marką. Niech to będą np. smycze z odpowiednim nadrukiem oraz nazwą stanowiska. Serwetki z logo również nie pozwolą zapomnieć o znakach firmowych. To rozwiązanie, które okazuje się uniwersalne i sprawdzi się w obu rozważanych sytuacjach. Nie powinno się też zapominać o odpowiednim udokumentowaniu wydarzenia (jeśli nie jest one strzeżone jakąś tajemnicą). Zdjęcia mogą zostać wrzucone na stronę firmową. Popularnym zabiegiem jest rozdanie uczestnikom wydarzeń długopisów z nazwą marki (szczególnie jeśli rzeczywiście będą one potrzebne). Inne dostępne możliwości to choćby notesy czy przekąski w opakowaniu, które zawiera logo przedsiębiorstwa. Wszystkie te zabiegi są popularne, ale to również świadczy o ich skuteczności. Promocja własnego wizerunku jest obowiązkowym aspektem spotkań biznesowych czy imprez pracowniczych.