Rodzaje spotkań służbowych i ich charakterystyka

Rodzaje spotkań służbowych i ich charakterystyka
Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Spotkanie służbowe brzmi dość poważnie, ale wszystko zależy od jego charakteru. Może nim być zarówno szkolenie, jak i konferencja. Pierwsze to połączenie wykładu z warsztatami, natomiast drugie służy wymianie informacji w grupie określonych osób. Przyjmuje się, że odbywa się w grupie specjalistów, którzy wygłaszają referaty w danym temacie. Następnie dyskutują między sobą i wymieniają się wiedzą w określonym obszarze. W związku z tym organizowane są dla dużej liczby uczestników, których łączy pewien obszar tematyczny. Jeśli chodzi o konferencje Szczecin jest jednym z miast, w którym można je zorganizować. Poza bogatą bazą hotelową, to również atrakcyjne miejsce, w którym uczestnicy konferencji mogą się zrelaksować czy zwiedzać, jeśli tylko znajdą na to czas.

Konferencja, a może zjazd?

Mniej formalnym spotkaniem może być impreza integracyjna lub wyjazd motywacyjny. Za sukcesem firmy stoi najczęściej zgrany zespół, dlatego warto w niego zainwestować, organizując np. wspólne spotkanie w warunkach, które odpowiadają większości. Wyjazd może mieć naprawdę wiele odsłon i wariantów. Kolejnym przykładem spotkania służbowego może być zjazd. Zwykle mają one charakter ogólnopolski, a czasami nawet międzynarodowy. W związku z tym przebywają na nich najlepsi w danej branży czy sektorze, dyskutując o kluczowych dla firmy strategiach lub decyzjach. Oprócz zjazdów na kilka set osób mogą się również odbywać mniej liczne, np. dla pracowników tej samej firmy, którzy pracują w różnych oddziałach w Polsce.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*