Grupa iCEA? Tak, opinie klientów mówią wszystko!

Grupa iCEA kojarzona jest na rynku usług internetowych przede wszystkim z pozycjonowaniem stron. Tę usługę bowiem firma wykonuje od ponad ośmiu lat. Niemniej jednak jej oferta jest zdecydowanie szersza, co można sprawdzić na stronie https://www.grupa-icea.pl/.  Firma ta podąża za zmianami, które mają miejsce w rzeczywistości wirtualnej biznesu. Klienci podkreślają wiele czynników sukcesu, które osiągane są we współpracy z Grupą iCEA. Warto się im przyjrzeć, bo każda z tych opinii pokazuje inny aspekt działalności firmy.

Uczciwe zasady współpracy, realne kosztorysy i bezpłatna wycena!

Do najczęściej wymienianych w opiniach o Grupie iCEA argumentów należą te o uczciwości i rzetelności współpracy. Firma rozpoczyna kontakt z klientem od bezpłatnej wyceny usługi i realnego kosztorysu wstępnego. Czynność ta wykonywana jest za pośrednictwem dostępnego on-line formularza internetowego. Opinie klientów potwierdzają deklarację firmy o tym, że kontakt z klientem i ustalenie zasad współpracy następują w naprawdę dogodnych terminach i warunkach organizacyjnych.

To ważna kwestia, gdyż przedsiębiorcy niekiedy uczą się dopiero od podstaw znaczenia marketingu sieciowego i internetowego. “Nikt tu nie stosuje nieetycznych chwytów przyciągnięcia i zatrzymania klienta” – relacjonuje jeden z klientów; “Po prostu można sprawdzić, czy usługa będzie dobra dla naszej firmy i dopiero wtedy podjąć decyzję o współpracy” – dodaje inny przedsiębiorca. To naprawdę dogodne warunki współpracy, bo budżet i warunki pracy można określić jeszcze przed przystąpieniem do zadania. Pracownicy iCEA odpowiadają chętnie na każde pytanie klientów, podają pełne i poparte badaniami naukowymi informacje o możliwości osiągnięcia realnych rezultatów. Jak mówią liderzy Grupy iCEA: “Dobre relacje z klientami, to relacje oparte na rzetelności, uczciwości i wzajemnym zaufaniu. Tylko wtedy klienci chcą z nami współpracować ponownie, kiedy damy im takie gwarancje jakości”.

Rzetelny audyt sytuacji klienta i możliwości jego rozwoju biznesowego

Grupa iCEA zapewnia swoim klientom rzetelny audyt. I w tym zakresie klienci relacjonują także swoje zaufanie do firmy. Podkreślają oni zgodnie, że audyt jest naprawdę drobiazgowy i szczegółowy, poparty rekomendacjami i propozycją zastosowania konkretnych rozwiązań. Klienci iCEA relacjonują, iż już na etapie audytu czują się bezpiecznie i komfortowo, tworząc nowe plany rozwojowe dla swoich firm. Tego typu doświadczenie pozytywnie wpływa na ich motywację biznesową, a także relacje personalne wewnątrz firmy. Dzięki dobremu audytowi, a takie wykonuje iCEA, wiadomo już, nad czym pracować, co wzmocnić, a co wykluczyć w strategiach rozwojowych firmy. Zaufanie w tej dziedzinie procentuje i za to zaufanie klienci chwalą Grupę iCEA.

Naprawdę skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Sukcesy w skutecznym pozycjonowaniu stron internetowych, które osiągają przedsiębiorcy dzięki usługom iCEA są mierzalne finansowo. W opiniach o pracy tej firmy klienci zgodnie uwydatniają rolę drobiazgowej analizy funkcjonowania strony, wykonywaną przez pracowników Grupy iCEA. Od porządnej diagnozy rozpoczyna się praca polegająca na poprawkach w kodach technicznych strony, trafnym stosowaniu słów i fraz kluczowych. Efektem tej solidnej pracy jest poprawa pozycji wyświetleń strony i wzrost odwiedzin czytelników w jej przestrzeniach. Większość klientów w swych referencjach zauważa, że wyniki tego typu działań zaobserwowała już po kilku tygodniach od ich wprowadzenia. To spory sukces, tym bardziej istotny w planowaniu strategii biznesowych, że poprawa pozycjonowania strony przynosi trwałe efekty.

Inną dziedziną sukcesu osiąganą dzięki współpracy przedsiębiorców z Grupa iCEA są sukcesy w kampaniach Google Ads, które osiągają eksperci tej firmy. Skuteczność reklam w systemie Ads przynosi wiele korzyści finansowych oraz wizerunkowych i to w trybie natychmiastowym. Trzeba jednak umieć zaplanować takie akcje, aby były one naprawdę spektakularne, a pracownicy iCEA wiedzą o nich naprawdę wszystko.

Klienci zauważają w swych rekomendacjach, że rzetelna wiedza zyskana wprost od szkoleniowców Google, u których ustawicznie kształcą się eksperci z Grupy iCEA, idzie w parze z życzliwością wobec trosk i problemów przedsiębiorców, także tych związanych z optymalizacją kosztów pracy w firmach jedno- lub dwuosobowych. Grupa iCEA debiutowała zresztą jako firma tego typu i wiele doświadczeń debiutantów zostało tutaj przekutych w sukces dojrzałych przedsiębiorców. Jak czytamy w podziękowaniach przesyłanych przez klientów Grupy iCEA, wyrozumiałość dla tego typu etapu rozwoju pozostała w pamięci pracowników firmy i wspiera dziś nowych przedsiębiorców. “Na tym właśnie polega życzliwość i zdolność do dzielenia się własnymi sukcesami i porażkami”, jak czytamy w jednej z opinii właściciela małej firmy.

 

Rynek w Poznaniu.

Dobre blogi, odpowiedzialnie prowadzone przestrzenie relacji w social mediach

Ważnym atutem Grupy iCEA są dobrze prowadzone blogi i świetne zarządzanie relacjami z klientami w przestrzeniach social mediów, takich jak Facebook i Instagram. Klienci chwalą dobry styl prezentowania treści marketingowych, odpowiedzialność wobec klientów, którzy są traktowania partnersko i życzliwie oraz dobrą organizację pracy w osiąganiu tych efektów.

Social media to wyzwanie tworzenia dobrych relacji opartych na zaufaniu, bo klient, który czuje się traktowany dobrze, jest klientem lojalnie powracającym do usługodawcy. “Pracownicy Grupy iCEA są świetnymi mentorami takich rozwiązań” – chwali firmę jedna z klientek i dodaje, że “dzięki temu nauczyła się dobrze reagować na uwagi klientów wypowiadane w komentarzach na Facebooku”. Wiemy dziś, że są to kluczowe umiejętności, bo aż 80% użytkowników Internetu korzysta z Facebooka, nawet w godzinach pracy, więc prawidłowe do nich dotarcie i dostosowanie produktów oraz usług do ich potrzeb, a także stylów życia jest kluczowe w dalszym rozwoju biznesu. Nawet przedstawiciele nieco starszych pokoleń coraz lepiej radzą sobie z social mediami i dzięki temu będą one istotnym medium marketingowym jeszcze bardzo długo.

Grupa iCEA jest otwarta na rozwój!

W historii Grupy iCEA zdarzyło się nawet, że klient stał się stażystą i dołączył następnie do zespołu. To ważna cecha otwartej atmosfery ustawicznego uczenia się, którą promuje firma, zarówno w swoich zespołach, jak i relacjach ze środowiskiem. Chcąc się uczyć, musimy być gotowi na zmiany i takiej postawy wymagają od siebie pracownicy iCEA na co dzień. A wszystko po to, żeby móc cieszyć się dobrymi opiniami zadowolonych klientów, które docierają w ich rekomendacjach oraz poleceniach usług dla znajomych. Każdy powracający z nowym wyzwaniem klient to żywy dowód na to, że zaufanie procentuje, przynosi obopólne korzyści biznesowe i konkretne zyski finansowe dla inwestora, a takie są właśnie założenia Grupy iCEA, która dba o swoich klientów i daje im wszystko to, czego naprawdę potrzebują w ich planach rozwojowych. Wspólne uczenie się wyzwań, to wspólne rozwiązywanie problemów i gotowość na każdą sytuację rozwojową. Takie są właśnie fundamenty sukcesu w Grupie iCEA!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

18 − 17 =